Vezesd bölcsen jégkorszaki törzsedet!A Végtelen tél - Amerika őslakosia időszámításunk előtt 10.000-ben játszódik Észak-Amerika területén, amikor megindult az első népvándorlás. Vezesd több generáción keresztül, a kezdetben csak vadászó és gyűjtögető életmódot élő csoportodat, ameddig egy virágzó törzsi társadalommá válik! A törzsek új területeket fedeznek fel, ahol növelhetik népességüket és megtanulják elejteni a legnagyobb vadakat is, sőt hatalmas megalitikus építményeket emelnek, amelyek ellenállnak az idő vasfogának.Többféle mechanikát izgalmasan ötvöző, összetett társasjáték részletgazdag játékelemekkel.
A Stan Kordonskiy (Dice Hospital, Rurik, Lock Up) tervezte, Jonny Pac (Coloma, Sierra West, Lions of Lydia) fejlesztette, Drake Villareal (Solani, Spook Manor) szóló módja által, és The Mico (Raiders of the North Sea, Paladins of the West Kingdom, Valeria) által illusztrált , Végtelen tél - Amerika őslakosai Társasjáték kb. i. e. 10 000 körül játszódik. A játékosok generációk során irányítják törzseik fejlődését – a nomád vadász-gyűjtögetőktől a virágzó törzsi társadalmakig. A játék során a törzsek vándorolnak, új földeket telepítenek be, kulturális hagyományokat alakítanak ki, ősi megafauna vadásznak és örökös megalitikus szerkezeteket építenek.
Az Végtelen tél - Amerika őslakosai Társasjáték egy európai stílusú játék, amely úgy kombinálja a munkáslehelyezést és a pakliépítést, hogy az innovatív legyen. Minden körben a játékosok törzsük tagjait különböző cselekvési területekre küldik, és a cselekvéseket kártyák játszásával és erőforrások költségével fizetik ki. A Törzs kártyák extra munkát biztosítanak, míg a Kultúra kártyák különböző egyedi hatásokat nyújtanak. Egy alternatív megközelítésként a kártyákat el lehet menteni a kör végén lévő Fogyatkozás fázisára, ahol egyszerre leleplezésre kerülnek annak meghatározása érdekében, hogy az új játékos sorrend, és különböző bónuszt az k triggereljenek.