A játék licitálásból és szettgyűjtésből fog állni, egy érdekes csavarral megfűszerezve. Minden játékos 5-5 érmével rendelkezik a játék teljes szakaszában, amikből 3-at mindig a licitálásokra költ, 2 a tarsolyában marad. Akad azonban egy 0-ás értékű érme, amivel ugyan licitálást nem lehet nyerni, viszont ezzel az érmével lehet az erszényben maradt másik két érmét fejleszteni. Bármikor, amikor valaki licitálásra 0-ás érmét rak, ugyanúgy részt vesz a licitálásban, de a megmaradt 2 érméjének az értékét összeadja, az egyik érméjét eldobja, és a helyére a közös készletből elvesz egy új érmét, aminek az értéke az előző kettő összege volt. Nem elég tehát csak licitálgatni, fontos észben tartani, hogy az érméket fejleszteni kell, és ezek időzítésén is rengeteg múlhat.A játék másik feladata a szettgyűjtögetés. A törpék 5 klánba tartoznak, mindegyik más módon jelent győzelmi pontokat, ha viszont egy sort össze tud valaki állítani, tehát minden klánból van 1-1 tagja, azért értékes, erős hősre tehet szert. Minden újabb sor újabb hőst jelent, amit nem könnyű kivitelezni, viszont nem is mindig célravezető taktika csak a hősöket gyűjteni.