Etesd az állatodat, és lépj vele a pályán. De ez nem szokásos eledel, és nem mindig segíti a négylábú barátod haladását. Neked kell megtalálnod a megfelelő eledelkombinációt, hogy a lehető leggyorsabb legyen. Néha „álomfű” kerül a táskádba, és az állatod inkább szunyókál egy keveset. Menet közben gyűjts rubinokat, amikből új ellátmányt vásárolhatsz.
Nyeregbe, és készülj a versenyre!
Piacnap van, és a gyerekek részt vesznek az éves nagy versenyen. Etetned kell négylábú állatbarátaidat, hogy előrehaladjanak a pályán. De vigyázz, néhány étel lehet, hogy álomba ringatja őket a verseny közben!
Minden játékos a rajtvonalnál kezdi a játékot az állatával, és egy zsákban négy álomzsetont, egy sárga 1-es zsetont, két piros 1-es zsetont és egy piros 2-es zsetont kap. A körödben húzol egy zsetont a zsákodból, majd elhelyezed az állattábládon. Ha színes zsetont húzol, helyezd el az állattábládon, és lépj annyi mezőt előre a pályán, amennyi a zsetonon szerepel, majd hajtsd végre a szín hatását: a piros zsetonok 1-3 rubint adnak, a sárga zsetonok dobókockával véletlenszerű bónuszt adnak, a zöld zsetonok újabb kört vagy visszahúzott zsetont engednek, a kék zsetonok pedig extra mozgást vagy zsetonfejlesztést adnak.
Ha álomzsetont húzol, helyezd el az egyik felhőre az állattábládon. Miután kihúztad és elhelyezted a harmadik álomzsetont, felhasználhatod az összes rubint a tábládon új zsetonok vásárlására — de ügyelj arra, hogy ne legyen két ugyanolyan színű! Ezeket az új zsetonokat és a korábban húzott zsetonokat visszateszed a zsákba. A játékosok felváltva játszanak, amíg valaki el nem éri a pálya végét, és meg nem nyeri a versenyt!
Kuruzsló és Tsa. - Quedlinburgi Futam Társasjáték kétoldalas játéktáblát tartalmaz, hogy rövidebb vagy hosszabb versenyt játszhass, valamint narancssárga és lila zsetonokat, amelyek új képességeket adnak, például annyi mezőt léphetsz előre, ahány rubinod van. A különböző színű zsetonokhoz tartozó akciókártyák is kétoldalasak, így minden játékban más és más akciókat használhatsz.